1. Słowem wstępu





No to zaczynamy...
Będzie głównie o szeroko pojętym zdrowym stylu życia.Generalnie skupię się na różnych aspektach życia codziennego, bo przecież każdy jego element jest ważny. Postaram się przemycić coś od siebie, czyli elementy medyczne, ale tak dla ludzi, nie chodzi mi przecież o prowadzenie pseudonaukowych wywodów. Zależy mi raczej na podstawowych informacjach, które czasem okazują się wcale nie być takimi oczywistymi.
Ten blog to jednocześnie szkoła dla mnie, chciałabym nauczyć się przekazywania innym mojej wiedzy, a do tego zyskać mobilizację do własnych działań. Pierwszy krok to coś wiedzieć, drugi to o tym mówić, a trzeci to wprowadzać to samemu praktykować. Nie jestem ideałem i nie zamierzam takiej udawać, dlatego nie zabraknie również i moich własnych przemyśleń. Sama utknęłam gdzieś pomiędzy krokiem drugim a trzecim... Pora to zmienić!
Jeśli będziecie mieli jakieś pomysły, o czym mogłabym dla Was napisać, dajcie koniecznie znać.

Ten blog stoi na skrzyżowaniu moich zainteresowań, czyli ćwiczeń, kuchni, mody i sztuki oraz mojej wiedzy medycznej czerpanej z książek i obserwacji pacjentów w szpitalu.

One Comment

Back to Top